Σελίδες


Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Ουρλιάζω τα θέλω μου. Δεν τα ψιθυρίζω.


Καμιά φορά με πιάνει κάτι κακό.
Ζητώντας πολλά, καταστρέφω τα ελάχιστα αλλά πολύτιμα. 

Το έκανα και πάλι. 
Φταίει ότι τα θέλω όλα;
Φταίει ότι τα ζητώ από λάθος ανθρώπους.
Λάθος εννοώ, ότι δεν είναι εύκολοι. 

Μα γιαυτό μου αρέσουν. 
Δεν δίνονται.
Ή σου δίνουν ψιχουλάκια ή κουρελάκια που σου δείχνουν ποιοι είναι και σου ανοίγουν την όρεξη. 
Όρεξη όχι για τίποτε λάθος ή άτοπο. 
Απλά για επαφή. 
Είμαι ερωτευμένη με πολλά πράγματα τον τελευταίο χρόνο και με λίγους ανθρώπους. 
Και κάνω λάθη. 
Δεν μπορώ πλέον να είμαι επίπεδη. 
Δεν έχω χρόνο. 
Ουρλιάζω τα θέλω μου. 
Δεν τα ψιθυρίζω. 
Αν με αγαπάνε θα είναι γιατί ξέρουν ποια είμαι. 
Όχι γιατί είμαι βολική.

Με αγαπάει κανείς;

Τόσο ώστε να με συγχωρεί που παθιάζομαι και δεν παγώνω.
Τόσο ώστε απλά να σταθεί δίπλα, να στηρίξει, να καταλάβει.

Και αν ήδη τάχει  κάνει όλα αυτά, μήπως σημαίνει ότι λιγάκι με αγαπάει; 

.............


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου