Σελίδες


Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

εξαφανίσου σαν να μην υπήρξες ποτέ



Έλα...

καλέ μου,

γλυκέ μου...

Εξαφανίσου σαν να μην υπήρξες ποτέ!

Υπήρξες; 

Ή... σε δημιούργησε μια ανάγκη μου;

Κι όμως, υπήρξαν στιγμές...

Ή, τις ονειρεύτηκα;

Θέλω να θάψω αυτό τ' όνειρο;

Ή... να... προκαλέσω το ξαναζωντάνεμα;

Εγώ τελικά κέρδισα;

Εσύ σίγουρα... έχασες.

Θέλω να καταστρέψω τα πάντα.
Θέλω να εξαφανίσω εσένα;
Θέλω να σβήσω τα πάντα, που σε ακουμπούν.
Θέλω να γυρίσω πίσω, όταν όλα ήταν απλά;

Ή... μήπως όχι;

Πόσο ηλίθια αισθάνομαι τελικά...

...και φταις εσύ!

Ή μήπως φταίω μόνον εγώ και η δίψα μου; 
Που σε έπλασε στα μέτρα της επιθυμίας μου... 

Εξαφανίσου σαν να μην υπήρξες ποτέ!
Εξαφανίσου σαν να μην υπήρξες ποτέ!
Εξαφανίσου σαν να μην υπήρξες ποτέ!

...αλλά υπάρχεις...


ευτυχώς

.............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου