Σελίδες


Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

3010 προβολές σε έναν χρόνο και κάτι



Άρχισα να γράφω πέρσι αρχές Σεπτέμβρη και σήμερα συμπλήρωσα 3010 προβολές του blog μου. 
Έχω μόνο πέντε που με ακολουθούν. Προβάλω συχνά ότι γράφω στο fb πλέον.

Γράφω αρκετά συχνά και σε δυο διαφορετικές γεύσεις κυρίως: "έρωτας" και "πολιτική". 
Φαντασία και σκληρή πραγματικότητα. Λίγα για την παιδεία και δυο για θανάτους.

Το λέω κρίση υπερμέσης ηλικίας. Άρα μπορείτε να μαντέψετε πόσων χρονών δεν είμαι...

Πρόσφατα κάποια πολύ καλή μου φίλη, αδελφή θάλεγα, μου είπε ότι εκτίθεμαι πολύ και μπερδεύω όσους με διαβάζουν και με γνωρίζουν.  
Ποτέ δεν με κατηγόρησε κανείς ότι είμαι απλή. Για το αντίθετο, απορρίφθηκα. 
Αλλά με πλήρη συνείδηση λέω να μετανιώσω για όσα τόλμησα, παρά για όσα δεν τόλμησα.  
Πάντα είχα μπερδεμένα μέσα μου τι προτιμώ πιο πολύ να είμαι. Λογική-πρακτική ή δημιουργική-φευγάτη.
Δεν ξέρω για κείνους που με αγαπούν ή απλά με εκτιμούν, πιο από τα δυο κομμάτια μου βαραίνει πιο πολύ.

Έχω δικαίωμα να κυνηγήσω πλέον και το δεύτερο.

Θα ήθελα τα σχόλιά σας. 


.............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου