Σελίδες


Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

πρωτη μερα στο νεο σχολειο

ολα καινουργια
δεν ειμαι σιγουρη οτι μου αρεσει

ημουν μονη
η αυλη ηταν γεματη
πολλοι μιλουσαν μεταξυ τους
γνωριζονταν
εκανα πως επαιζα με το κινητο μου απασχολημενη

ουφ, επιτελους χτυπησε το κουδουνι
που να παω
απο δω;
ναι
πανε οι περισσοτεροι
αλλα στην αλλη εισοδο ειναι το τραπεζακι
ναι ναι εκει βγαινουν ολοι
παπας και καποιοι με κουστουμια και διαφοροι καθηγητες καθηγητριες
ενας κυριος απο το μικροφωνο μας φωναζει προς τα κει
μοιαζει με τον Αστεριξ απο την ταινια την γαλλικη
συμπαθητικος φαινεται
βρισκομαι κοντα κοντα με τ' αλλα παιδια
αρχισε ο παπας
ο ηλιος καιει
εχει αναψει η πλατη μου
τι μου ηρθε να βαλω το μαυρο μπλουζακι
τα μαυρα αδυνατιζουν
ομως καιγομαι

η ομορφη κοπελα διπλα μιλαγε συνεχεια
γελαγαν, καποιος την αγριοκοιταξε, καθηγητης θαταν
ο παπας συνεχιζε, συνεχιζε, συνεχιζε

βγαινει με τον βασιλικο στο χερι και μας πιτσιλαει
ωχ λες να μεινει λεκες; μπα αγιασμος ειναι
ουφ τελειωσαμε
ο κουστουμαρισμενος με το μεγαλο κεφαλι παει στο μικροφωνο και λεει λεει
δεν αντεχω αλλο, ΕΠΑΘΑ ΗΛΙΑΣΗ
τελειωσε
ωχ και αλλος
ποτε θα τελειωσει αυτο το μαρτυριο;
ασπρισαν τα ματια μου απο τον ηλιο
α, μας αφηνουν λεει ελευθερους μεχρι να χτυπησει το κουδουνι
τοτε θα μας πουν τι θα κανουμε

πηγα επιτελους στην σκια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου